P R O T O K O L nr L/2010
z obrad sesji Rady Miejskiej w Barczewie, która odbyła się w dniu 29.04.2010 Miejsce obrad: sala konferencyjna w Urzędzie Miejskim w Barczewie; Godzina rozpoczęcia obrad: 12.00 Obrady L/2010 sesji otworzył pan Bogusław Matłoka – Przewodniczący Rady Miejskiej w Barczewie. Pan Matłoka stwierdził, na podstawie listy obecności, prawomocność obrad sesji Rady. W obradach L/2010 sesji uczestniczyli wszyscy (15) radni. Do punktu 1. Pan Lech Jan Nitkowski – Burmistrz Barczewa – zwrócił się z prośbą do Rady Miejskiej o wprowadzenie do dzisiejszego porządku obrad projektu uchwały zmieniającej Uchwałę nr XLII/310/09 Rady Miejskiej w Barczewie z dnia 31 sierpnia 2009r w sprawie przyjęcia zmian do Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Barczewa. Radni 14 głosami „za” przyjęli zaproponowaną zmianę, która przedstawiona zostanie jako punkt 20 w porządku obrad dzisiejszej sesji Rady. Porządek obrad sesji (po zmianach): 2/Przyjęcie protokółu z poprzedniej sesji Rady; 3/Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie między sesjami Rady; 4/Interpelacje i zapytania radnych;l 5/Zapytania Sołtysów i Przewodniczących Rad Osiedlowych; 6/Projekt uchwały w sprawie przyjęcia przez Gminę Barczewo darowizny nieruchomości stanowiących własność Powiatu Olsztyńskiego; 7/Projekt uchwały zmieniającej Uchwałę nr XL/84/07 Rady Miejskiej w Barczewie z dnia 25 czerwca 2007 w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Barczewo na lata 2007-2017; 8/Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi skierowanej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, oraz o udzielenie pełnomocnictwa; 9/Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu obrębu geodezyjnego Lęgajny, teren działki nr 102/66; 10/Odpowiedzi; 11/Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Barczewo do Lokalnej Grupy Rybackiej Pojezierze Olsztyńskie; 12/Projekt uchwały w sprawie nadania Szkole Podstawowej w Lęgajnach imienia Jana Pawła II oraz sztandaru. 13/Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Miejskiej Przychodni Zdrowia za rok 2009r 14/Informacja na temat aktualnego zasobu mienia komunalnego , planowane remonty , przeprowadzone remonty w tych lokalach. Plany na przyszłość (modernizacja, rozbudowy). 15/Projekt uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2010 rok; 16/Projekt uchwały w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezprzewodowych i transportu nieczystości ciekłych; 17/Projekt uchwały w sprawie wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części; 18/Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2011 roku; 19/Projekt uchwały w sprawie zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Barczewo i jej jednostkom podległym; 20/Zmiana budżetu gminy Barczewo na 2010 rok; 21/Projekt uchwały zmieniającej uchwałę nr XLII/310/09 Rady Miejskiej w Barczewie z dnia 31 sierpnia 2009r w sprawie przyjęcia zmian do Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Barczewa; 22/Sprawy różne i wolne wnioski. 23/Zamknięcie obrad L/2010 sesji Rady Miejskiej w Barczewie. Do punktu 2. Protokół z obrad poprzedniej sesji przyjęty został jednogłośnie. Do punktu 3. Burmistrz Barczewa pan Lech Jan Nitkowski przedstawił sprawozdania z działalności poszczególnych Wydziałów Urzędu Miejskiego w Barczewie w okresie między sesjami Rady; Pan Lech Nitkowski powiedział m.innymi: - ruszyły przygotowania organizacyjne do wyścigu kolarskiego Tour de Warmia; - złożyliśmy kolejny wniosek do PROW-u; - w Urzędzie Wojewódzkim wręczone zostały dla Gminy Barczewo nagrody w organizowanym wcześniej konkursie Euro Gmina. Otrzymaliśmy nagrodę w kategorii Lider Kultury. - modernizacja placów i parków oraz budowa chodników na osiedlach przyniosły naszej Gminie kolejną nagrodę – wyróżnienie w I etapie Konkursu „Modernizacja Roku 2009”; Patronami konkursu są m.innymi:Ministerstwo Infrastruktury, Generalny Konserwator Zabytków, Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego oraz Główny inspektor Ochrony Srodowiska; Pan Lech Nitkowski wręczył dyplomy dla osób, które przyczyniły się do tego, że Gmina Barczewo otrzymała powyższe wyróżnienia: 1/Pani Mariola Lukowska – dyr. CkiPGm 2/pracownicy CkiPGm 3/Pani Anna Rok – dyrektor M.Biblioteki 4/Pani Danuta Zielonka – Przewodnicząca SIO 5/Pani Ewa Mrozowska – Sołtys Mokin 6/Pani Teresa Lutarewicz – Sołtys Ruszajn 7/Pani Eleonora Mańkowska – Sołtys Ruszajn 8/Pani Ryszarda Buga – Sekretarz Miasta Pan Lech Nitkowski odczytał list gratulacyjny Prezydenta Olsztyna kierowany do OSP Barczewo za wkład i zaangażowanie barczewskiej OSP w gaszeniu pożaru w Olsztynie. Pan Burmistrz powiedział również: - odbyły się w Barczewie konsultacje z mieszkańcami w sprawie budowy drugiej nitki szesnastki. W spotkaniu tym uczestniczyli przedstawiciele GDDKiA. - ogłoszony został drugi konkurs na wybór inżyniera kontraktu dla obsługi rewitalizacji Starego Miasta; - OSPoż. Będzie organizować majówkę strażacką pod patronatem Starosty , Marszałka i Wojewody; - został złożony wniosek na 600 tysięcy zł na zorganizowanie obsługi psychiatrycznej i psychologicznej. Jest to program na 2 lata – byłaby to pomoc dla mieszkańców Gminy; - powiat ogłosił przetargi na swoje inwestycje m.innymi: szpital, drogi; - wkroczyliśmy w rok wyborczy a nasza gazeta stała się bardzo polityczna. Do punktu 4. Pani Alina Jakończuk – CkiPGm organizuje ostatnio bardzo ciekawe imprezy a zaproszeni goście muszą stać w korytarzu. Barczewo nie ma sali widowiskowej; Druga sprawa - teren koło amfiteatru - - tam gdzie stały namioty teren jest bardzo podmokły, trzeba coś z tym zrobić; Pan Sebastian Więcławik – kiedy będzie ogłoszony przetarg na wodociąg w Lamkowie; Pan Bogusław Matłoka – w okolicach ogródków (blisko bramy) utworzyło się dzikie wysypisko. Nie wiem dlaczego mieszkańcy wyrzucają tam śmieci; Byłem w Biedronce i zauważyłem, że został rozebrany płot między Biedronką a cmentarzem i ludzie tamtędy chodzą; Pan Ryszard Kulesza – drogowcy nie nadążają z wycinaniem krzewów na poboczach dróg. Strażacy z Bartołt Wielkich zadeklarowali się, że mogą to zrobić. Niestety nie wyrażono na to zgody. Zwracam się w imieniu strażaków z Bartołt Wielkich , którzy proszą o dofinansowanie Straży kwotą 10 tysięcy zł, którą przeznaczą na remont strażnicy; Prosiłem Sołtysów z mojego okręgu aby informowali mnie o Zebraniach Wiejskich, które odbywają się w moim okręgu. Niestety nie jestem o tym informowany. Może pracownicy Urzędu będą to robili? Pani Regina Wojtach – co dzieje się z kamieniczką nad sklepem rybnym przy ulicy Mickiewicza. Mieszkańcy boją się, że balkon im spadnie na głowę; Pan Tomasz Michałowski – zwrócili się do mnie mieszkańcy ulicy Mickiewicza o zniesienie znaku zakazu postoju wzdłuż tej ulicy dla mieszkańców ulicy. Chodzi o to aby można było przynajmniej przez 15 minut od przyjazdu zanieść do domu zakupy. Proszę również o ułożenie chodnika przy Zakładzie Karnym tak aby było dojście do ul.Grottgera. Pan Jan Połowianiuk – proponuję zlikwidować zakaz parkowania po tej stronie ulicy Mickiewicza gdzie znajduje się Muzeum. Pan Andrzej Moszczyński – w Lęgajnach po zimie przy ulicy Olsztyńskiej mamy zwały piachu – prośba o interwencję aby te zwały piachu zniknęły. Dlaczego tak późno po zimie przystępujemy do remontu dróg? Pan Piotr Mostek – mieszkańcy z tzw. Kaplityn Górnych zgłosili się z pretensjami, że w związku z przeprowadzaną tam inbwestycją oświetleniową została zniszczona droga, której nie przywrócono do poprzedniego (przed inwestycją) stanu; Pan Jan Suliński – występowaliśmy o wyburzenie chodnika przy drodze powiatowej w Ramsowie, który stał się prawdziwym zagrożeniem zamiadst udogodnieniem – czy pani radna powiatowa wie coś na ten temat?: Pani Krystyna Szter – sygnalizowałam w powiecie ten problem. Do punktu 5. Pan Kazimierz Czaplicki – Sołtys Bartołt – kiedy ruszą prace naprawcze na drodze Bartołty Wielkie – Kierzbuń – Bartołty Małe? W Bartołtach prosimy o chodnik b, ponieważ dzieci nie mają jak dojść do szkoły suchą nogą. Mamy pojemniki na plastiki i na szkło. Proszę o ogólny zbiornik na śmieci. Proszę o skierowanie do Bartoł Wielkich osób, które będą zatrudniuone w ramach prac interwencyjnych, które w Bartołtach będą kosiły trawy i zajmowali się pracami porządkowymi; Pan Henryk Kuriata – proszę o dokonanie zmian w m.p.z.p tak aby powstało boisko, tereny rekreacyjne, parki, korty tenisowe; Pan Wiesław Pietrzak – podziękował Burmistrzowi Barczewa za stworzenie możliwości (zapewnienie dowozu) korzystania dzieci w Szynowa i Tęgut z zajęć w Domu Kultury w okresie ferii zimowych. Pani Halina Mikielewicz – do pana Kuleszy – jak ja organizuję wewnętrzne Zebranie to wcale nie muszę pana o nim zawiadamiać. Nie zawiadamiam i nie zapraszam również pracowników Urzędu. Zwracam się z prośbą o pobudowanie w Kierzlinach chodnika, ponieważ jest tam bardzo niebezpiecznie; Pani Katarzyna Bujna – kiedy zostanie naprawiona droga powiatowa biegnąca przez wieś Skajboty; Pan Przemysław Sobiczewski: Zmiany proponowane przez MPK w stosunku do „14” są niekorzystne, czy zwiększą się ceny biletów. Sprawa drogi – dawnej „16” prowadzącej z ulicy Warmińskiej na Osiedle Słoneczne – kiedy ta droga będzie aktywna? Chodnik przy sklepie Biedronka- zbyt wysoki najazd; Gratulacje za czystość panującą w mieście; Pan Wiesław Morawski – Sołtys Niedźwiedzia – proszę o wykoszenie poboczy i konarów drzew na drodze między Kromerowem a Niedźwiedziem; Do punktu 6. Wyjaśnienia przedstawiła pani Paulina Zalewska – kierownik Wydziału GniR. Pan Piotr Mostek – opinia Komisji Rolnej i Ochrony Srodowiska jest pozytywna w stosunku do projektu tej uchwały. Pan Bogusław Matłoka odczytał projekt uchwały. Na sali obecnych jest 12 radnych. Rada Miejska jednogłośnie (12) podjęła: U C H W A L E nr L(368)2010 w sprawie przyjęcia przez Gminę Barczewo darowizny nieruchomości stanowiących własność Powiatu Olsztyńskiego; Do punktu 7. Wyjaśnienia do tematu przedstawił pan Jakub Zywicki. Pan Piotr Mostek opinia Komisji Promocji jest pozytywna. Pan Jan Suliński- prośba o nieodczytywanie projektu uchwały. Na sali obecnych jest 12 radnych. Radni jednogłośnie (12) przyjęli wniosek pana Jana Sulińskiego. Rada Miejska jednogłośnie (12) podjęła: U C H W A L E nr L(369)2010 w sprawie zmieniającej uchwałę nr XL/84/07 Rady Miejskiej w Barczewie z dnia 25 czerwca 2007r w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Barczewo na lata 2007-2017. Do punktu 8. Pan Sebastian Więcławik udzielił wyjaśnień do projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi skierowanej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, oraz o udzielenie pełnomocnictwa; Pan Bogusław Matłoka przedstawił projekt uchwały. Na sali obecnych jest 12 radnych. Rada Miejska jednogłośnie (12) podjęła: U C H W A L E nr L(370)2010 w sprawie rozpatrzenia skargi skierowanej do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, oraz o udzielenie pełnomocnictwa. Do punktu 9. Pan Bogusław Matłoka poprosił o wyjaśnienia kierownika Wydz.BIOS pana Grzegorza Wieczorka. Pan G.Wieczorek – o zmianę w planie przeznaczenia działki nr 102/66 z terenów rolnych na tereny usługowe wystąpił właściciel – firma FALKO z Lęgajn. Na tym terenie planują rozszerzyć swoją działalność. Firma FALKO zajmuje się magazynowaniem i sprzedażą paliw. Burmistrz pan Lech Nitkowski – wnioskodawca dokonuje zmiany w planie za własne pieniądze. Pani Urszula Mosakowska – temat ten stawał na Komisji Rolnictwa i Ochrony Srodowiska. Opinia komisji jest pozytywna. Pan Bogusław Matłoka odczytał projekt uchwały. Na sali obecnych jest 12 radnych. Rada Miejska jednogłośnie (12) podjęła: U C H W A L E nr L(371)2010 w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu obrębu geodezyjnego Lęgajny, teren działki nr 102/66. Do punktu 10. Burmistrz dla p.Jakończuk: - przyjmuję uwagi dot. utwardzenia terenu amfiteatru. Można by to zrobić w ramach środków własnych z udziałem pracowników zatrudnionych w ramach prac interwencyjnych. Dla pana Więcławika: - myślę, że przetarg może odbyć się w miesiącu kwietniu, nie wcześniej; Dla pana Buńkowskiego: - należy zorganizować spotkanie z działkowiczami z ogródków i sprawę wyjaśnić; Dla pani Wojtach: -kamienica przy ul. Mickiewicza. Zainteresowanie jest b.małe. Musimy chyba obniżyć proponowaną cenę sprzedaży i spróbować sprzedać; Dla pana Sobiczewskiego: - płot przy Biedronce – wysłałem informację na ten temat do właściciela z podaniem terminu. Czekam na reakcję. Dla pana Tomasza Michałowskiego: - znak na ul.Mickiewicza – odbędzie się tam lustracja; - chodnik do ulicy Grottgera – Zakład Karny nie wyraził zgody na to a w samym pasie rzeki nie można go zrobić; Dla pana Moszczyńskiego: - pierwsze sprzątanie należy do żwirowni, będziemy również na ten temat rozmawiać z powiatem; Sprawy dróg: - planujemy polimery, geokratę – udzielimy odpowiedzi na piśmie kiedy będzie planowany remont dróg; Dla pana Kuriaty: - zmiany mpzp – dajemy czas na uprawomocnienie się Studium, potem będziemy przystępować do zmian; - jeśli chodzi o przejęcie działek od ANR – proszę powiedzieć o jakie działki konkretnie chodzi wówczas wystąpimy o przekazanie do ANR; Dla pana Sobiczewskiego; - sprawa „14” - spotkałem się z panem Prezydentem Olsztyna w tej sprawie. Pan Prezydent nie zajął stanowiska w tej sprawie. Prezes Spółki wyraża zgodę na utrzymanie tej linii pod warunkiem miesięcznej dopłaty w wysokości 85 tysięcy zł. Ustawa nie pozwala nam na dofinansowywanie linii. Mamy porozumienie podpisane z MPK, które jest obowiązujące podobnie jak inne gminy około olsztyńskie. - skomunikowanie ulicy Warmińskiej z Oś.Słonecznym – tak długo trwają procedury uzgodnień z GDDKiA ; -chodnik przy Biedronce – dostaną termin i jak nie wykonają to my przełożymy i wystawimy fakturę. Do punktu 11. Wyjaśnienia przedstawił Dyrektor LGD pan Tomasz Piłat. Powiedział m.innymi, że do LGR planuje przystąpić 7 Gmin. Srodki, które będą pozyskiwane w tych programach będą przeznaczane na obszary zależne od rybactwa. Nasze tereny jest to obszar bogaty w jeziora więc praktycznie cały zależny jest od rybactwa – można więc pozyskać środki. Pani Bożena Sawoń – opinia Komisji do Spraw Gospodarczych jest pozytywna. Pan Bogusław Matłoka odczytał projekt uchwały. Na sali obecnych jest 12 radnych. Rada Miejska jednogłośnie (12) podjęła: U C H W A L E nr L(372)2010 w sprawie przystąpienia Gminy Barczewo do Lokalnej Grupy Rybackiej Pojezierze Olsztyńskie. Do punktu 12. Rozpatrzenie tematu tego punktu poprzedził występ artystyczny dzieci – uczniów szkoły z Lęgajn. Pani Elżbieta Kozłowska dyrektor Szkoły w Lęgajnach przedstawiła uzasadnienie do propozycji nadania Szkole Podstawowej w Lęgajnach imienia Jana Pawła II. Pan Bogusław Matłoka odczytał projekt uchwały. Na sali obecnych jest 13 radnych. Rada Miejska jednogłośnie (13) podjęła: U C H W A L E nr L(373)2010 w sprawie nadania Szkole Podstawowej w Lęgajnach imienia Jana Pawła II oraz sztandaru; Do punktu 13. Pan Plawgo – przychodnia kończy rok zyskiem w wysokości 64 tysięcy 350 zł i w momencie jak zakończy się rozbudowa przychodni pieniądze te zostaną przeznaczone na doposażenie przychodni. Pan Jan Suliński – opinia Komisji Finansów Publicznych jest pozytywna. Na sali obecnych jest 13 radnych. Pan Bogusław Matłoka odczytał projekt uchwały. Rada Miejska jednogłośnie (13) podjęła: U C H W A L E nr L(374)10 w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Miejskiej Przychodni Zdrowia za rok 2009. Do punktu 14 Informację na powyższy temat przedstawiła pani Mirosława Jasińska dyrektor Zakładu Budynków Komunalnych w Barczewie. Do punktu 15 Pan Marek Rybczyński przedstawił szczegółowo zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2010 rok Projekt uchwały przedstawił pan Bogusław Matłoka. Na sali obecnych jest 12 radnych. Rada Miejska jednogłośnie (12) podjęła: U C H W A L E nr L(375)10 w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych; Do punktu 16. Wyjaśnienia przedstawił pan Grzegorz Wieczorek- projekt uchwały powstał w związku ze zmianą ustawy. Uchwała określa zakres wyposażenia technicznego jakim powinien dysponować przedsiębiorca prowadzący działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych …... . Pani Bożena Sawoń – opinia Komisji do Spraw Gospodarczych jest pozytywna. Pan Jan Suliński zawnioskował o nie czytanie uchwały. Na sali obecnych jest 13 radnych. Wniosek pana Sulińskiego przyjęty został jednogłośnie. Rada Miejska jednogłośnie (13) podjęła: U C H W A L E nr L(376)10 w sprawie wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych. Do punktu 17 Wyjaśnienia przedstawił pan Grzegorz Wieczorek. Pani Bożena Sawoń – opinia Komisji do Spraw Gospodarczych jest pozytywna. Pan Andrzej Moszczyński – wnioskuję o nie odczytywanie projektu uchwały. Na sali obecnych jest 13 radnych. Rada Miejska jednogłośnie (13) podjęła: U C H W A L E nr L(377)2010 w sprawie wymagań, jakie powinien spełnić przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt,a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części; Do punktu 18. Pani Dorota Kondratowicz – Skarbnik Miasta – udzieliła wyjaśnień do projektu uchwały. Pan Jan Suliński – opinia Komisji Finansów Publicznych jest pozytywna. Pan Bogusław Matłoka – odczytał projekt uchwały. Na sali obecnych jest 13 radnych. Rada Miejska 10 głosami „za” przy 3 głosach „wstrzymujących” podjęła: U C H W A L E nr L(378)10 w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2011 roku. Do punktu 19. Wyjaśnienia do projektu uchwały przedstawiła pani Dorota Kondratowicz. Elżbieta Zacharewicz – projekt tej uchwały stawał na posiedzeniu Komisji Regulaminowej. Opinia prawna w stosunku do tej uchwały jest pozytywna jednak Komisja miała wątpliwości. Stwierdzenia są zbyt ogólne – stąd, wprawdzie nie jednogłośnie – ale opinia Komisji Regulaminowej jest negatywna. Pan Andrzej Moszczyński – wnioskuję o nie odczytywanie uchwały. Na sali obecnych jest 13 radnych. Rada 12 głosami „za” przy 1 głosie „wstrzymującym” przyjęła wniosek pana Moszczyńskiego. Rada Miejska 8 głosami „za”przy 5 „przeciwnych” podjęła: U C H W A L E nr L(379)10 w sprawie zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Barczewo i jej jednostkom podległym: Do punktu 20. Wyjaśnienia do proponowanych zmian budżetowych oraz autopoprawki przedstawiła Skarbnik Miasta pani Dorota Kondratowicz. Pan Jan Suliński - opinia Komisji Finansów Publicznych jest pozytywna. Na sali jest obecnych 13 radnych. Pan Jan Suliński – wnioskuję o nie odczytywanie projektu uchwały. 12 głosami „za” przyjęła wniosek pana Sulińskiego. Rada Miejska 12 głosami „za” przy 1 głosie „wstrzymującym” podjęła: U C H W A L E nr L(380)10 w sprawie zmiany budżetu gminy Barczewo na 2010 r. ( z autopoprawką) Do punktu 21. Pan Lech Nitkowski – zmiana ta polega na tym ,że wcześniej nie naniesiono w księgach wieczystych Kościoła św. Anny a rewitalizacja Starego Miasta obejmuje też tamte okolicy. Teraz wszystko poprawiono i należy to uwzględnić w uchwale. Pan Bogusław Matłoka odczytał projekt uchwały. Na sali obecnych jest 13 radnych. Rada Miejska jednogłośnie (13) podjęła: U C H W A L E nr L(381)10 zmieniająca uchwałę nr XLII/310/09 Rady Miejskiej w Barczewie z dnia 31 sierpnia 2009r w sprawie przyjęcia zmian do Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Barczewa. Do punktu 22. Nie było. Do punktu 23. Pan Bogusław Matłoka – w związku z wyczerpaniem porządku obrad dzisiejszego posiedzenia Rady zamykam L/2010 sesję Rady Miejskiej w Barczewie. Protokół sporządziła: Przewodniczący Rady Miejskiej Barbara Kwapis …...................................................................... Bogusław Matłoka Protokołowały: Natalia Czobot Magdalena Laniewska