UWAGA - pilna informacja GRANTY PPGR
Pilna informacja do osób, które złożyły oświadczenia w ramach programu „Granty PPGR” - sprzęt komputerowy dla dzieci z rodzin byłych pracowników PPGR.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że grantodawca, tj. Centrum Projektów Polska Cyfrowa zmienił w dniu 17 listopada 2021 r. wytyczne dotyczące weryfikacji złożonych przez mieszkańców oświadczeń w ramach programu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
Wszystkie złożone oświadczenia wymagają uzupełnienia o następujące dokumenty, poświadczające:
1. stopień pokrewieństwa w linii prostej dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu.
Zgodnie z informacjami uzyskanymi od organizatora konkursu, fakt pokrewieństwa dziecka z członkiem rodziny (dawnym pracownikiem PGR), można potwierdzić w przypadku udokumentowania ich następującymi dokumentami: zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych (np. USC).
2. W przypadku uczniów uczęszczających do szkół poza gminą Barczewo: zaświadczenia ze szkoły, w której dziecko/uczeń pełnoletni się uczy, iż dziecko/uczeń pełnoletni nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
3. uaktualnionej zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Prosimy o niezwłoczne dostarczenie odpowiednich dokumentów do Urzędu Miejskiego w Barczewie do dnia 13 grudnia do godz. 10.00 (liczy się data wpływu). Dokumenty, które wpłyną po tym terminie, nie będą uwzględniane.
Uzupełnienia ww. dokumentacji wraz z pismem przewodnim (w którym wymienione zostaną wszystkie przedkładane załączniki tj.: odpisy aktów i zaświadczenia) należy składać:
1) w wersji papierowej, w Urzędzie Miejskim, Pl. Ratuszowy 1, codziennie w godzinach pracy urzędu
2) poprzez skany dokumentów, przesłane e-mailem na adres fundusze@barczewo.pl
3) poprzez skrzynkę ePUAP: /5889lgadjj/SkrytkaESP
w nieprzekraczalnym terminie do 13 grudnia do godz. 10.00 (liczy się data wpływu). Dokumenty, które wpłyną po tym terminie, nie będą uwzględniane.
UWAGA! Niedostarczenie w/w dokumentów, będzie skutkowało odrzuceniem wniosku o udzielenie wsparcie dla ucznia.